ulriknovellen

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av jessika - 7 mars 2012 18:56

klockan var 23:36 och becca gick hem .
Jag och ulrik låg kvar i sängen och myste .
jag traslade in mina fingrar i hans hår och drog han närmare mig och sedan gav jag han en puss.
när jag skulle resa mig upp så sa han
- kan jag inte få en till? sa han  och log
- klart du kan sa jag och log mot han
 han drog mig tillbacks  ner i sängen och  gav mig en kyss .
hans läppar är så mjuka !
allt känns så underbart ! 
- är vi typ tillsammans nu ? frågade ulrik och gav mig en puss
- vet inte men jag antar de sa jag och log mot han .


nvdsjhergc kan inte fatta att jag är tillsammans med ulrik ! detta är ju sjukt !


vi låg i sängen pratade om hur vi skulle göra i sommar efter som att ulrik ska ha massa spelningar och grejer .
vi kom fram till att jag skulle hänga med på dom jag kunde .


klockan var nu runt 2 på natten och vi tyckte att det var dags att sova nu .
jag placerade mitt huvud på ulriks bröst .
jag somnade av hans lugna andetag ! 





Presentation


detta handlar om lina som börjar i en ny skola och får massvis med vänner och en utav dom är ulrik och izzah

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om den nya novellen
 den är spännade
 den är grym
 den är lite trågik
 den är helt okej
 den är tråkig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards