ulriknovellen

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av jessika - 3 mars 2012 23:21

TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER NI ÄR UNDERBARA ! <3
ÄLSKA ER ! <3

VAD SKULLE NI TYCKA OM EN FRÅGESTUND ?? :P 

Av jessika - 3 mars 2012 22:07

Tack för alla underbara kommentarer , det blir så mycket roligare då =)

detta kapitel kommer bli lite kort oh detta beror på att jag är hos farmor och farfar så kommer inte kunna skriva så mycket men hoppas nu tycker om de ändå ! det är ju trots allt ett kapitel :) 
_____________________________________________________________________________________________________
han sa : Du är grym !
alla tjejer runt omkring mig började gråta och skrika bara för att han var så nära 'dom' haha lite kul faktiskt.
Han gick tillbaks till sin stol och tog upp gitaren . 
Han spelade först the box och sen momenst ago och sen vidare .
Det kändes som att han kollade på mig under hela spelningen och det var så underbart !
 Efter ungefär 40 minuter var spelningen klar plus signerigen .
- vilken buss tar vi hem frågade becca mig ?
- jag ska inte hem jag ska till min moster . jag kom inte på något bättre att säga , för jag kunde ju inte säga att jag skulle träffa ulrik .
- jaha okej , var de bara jag  som märkte att ulrik kollade väldigt mycket på dig plus att han sa att du var grym är inte de lte konstigt ?
- jag märkte då inget , han kanske tyckte jag såg grym ut .
Becca hoppade på bussen och jag stod kvar och väntade på min '' moster'' ..
Efter ungefär 10 minuter kom ulrik ut .

- var jag bra ? undrade ulrik
- du är alltid lika bra .
- de säger du bara . och så gav han mig en lång kram.
det var så mysigt och stå där mitt på pakeringen i den varma juli kvälls solen.
Vi stod där i ett bra tag och kramades .
Efter 10 minuter kom taxin och vi hoppade ni , ulrik frågade vart jag bode jag svarde lite kvikt  ljungarum.
okej svarade ulrik
*till ljugarum sa ulrik till taxi gubben .
vi pratade mest om spelning och hur grym han var .
efter 10 minuter var vi framme och vi hoppade ut .

- är de okej om jag sover hos dig? frågade ulrik  
- du är alltid välkommen hem till mig !
- haha
 och du är alltid välkommen hem till mig .
vi gick mot mitt hus , klockan var bara 21:00 så alla i familjen var nog vakna förutom Lisa efter som att hon bara är 4 år .
jag öppnade dörren och mötes upp av mira  ( min hund )  .
Hon blev super glad att se mig .
 -hallå jessika är de du ? hörde jag pappa ropa från vardagsrumet 
- jaa , ää pappa är de okej om ulrik sover här i natt ?
- vad menar du med ulrik?
- ja du vet ulrik !
- ulrik munther hörde jag papa säga förvånat
- ja vem annras ulrik Biter eller ? sa jag eroniskt .
- du måste skojja med oss ?
 jag drog med mig ulrik upp för trappan och sedan in i vardagsrumet där hela familjen satt och till och med Lisa .
- jag sa ju att jag inte skojjade !
-pappa gick fram till ulrik och skakade hand med han : hej jag är jessikas pappa jag heter johan trevligt att träffa dig 
- tevligt att träffa er jag heter ulrik fast ja de vet ni ju redan
 -jag heter sandra och jag är jessikas mamma trevligt tt träffa dig ulrik 
-jag heter kim  och jag är jessikas bror  
-jag heter lisa och jag är jessikas syster 
- jätte trevligt att träffa er sa ulrik och log
det roliga var att lisa är typ kär i ulrik så hon kramade han flera gånger ända tills jag sa till henne at vi ska gå ner nu och då blev hon skit sur .
vi gick ner till mitt rum , vi la oss i sängen .
- ska vi kolla på någon film ?frågade jag ulrik 

-det blir toppen

-vad vill du se då ?
- åå vi kollar på solsidan det är kul
- okej
jag stopade in skivan i dvd och filmen rullade igång
 ulrik låg längst in och jag framför honom , det var så mysigt
- kan du inte vända dig om så jag ser ditt anstikte det är så fint ?frågade ulrik
- hahha det kan jag väll .
 han la en hand på min midja och drog mig intill sig , det var så mysigt .
Jag traslade in mina fingrar i hans underbar hår .

våra läppar nämade sig varandra.
jag kände hans lena läppar mot mina .
just när vi skulle kyssas så öppnades dörren ...........
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Kommentera vad du tycker .
får över 5 kommentarer så får ni nästa kapitel imorgon kväll !
puss på er och glöm inte att jag älskar er ! <3 

 

Presentation


detta handlar om lina som börjar i en ny skola och får massvis med vänner och en utav dom är ulrik och izzah

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om den nya novellen
 den är spännade
 den är grym
 den är lite trågik
 den är helt okej
 den är tråkig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards