ulriknovellen

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

förlåt!!!

Av jessika - 4 maj 2012 21:07

känner att måste ta en lång paus här i från på grund utav privata själ , hoppas ni förstår .
vill tack för att just du tar dig tid och läsa just min novell , tack för alla underbara kommentarer , älskar er !
 så nu tar jag en paus !
P.S finns på facebook om någon vill ha kontakt med mig eller så  heter Jessika bennfors =)) kram

 
 
Ingen bild

anonym

5 maj 2012 11:24

förstår men vad tråkigt, när är du tillbaka?

jessika

5 maj 2012 16:22

vet inte riktigt , när allt ha löst sig och när jag känner att jag orkar =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessika - 26 april 2012 12:35

Lina bergström 17 år kommer från stockholm hon har brunt långt hår , blå ögon och är det ända barnet i familjen än så länge . de var i början av maj. hennes liv förändras totalt när hennes familj flyttar till en villa i göteborg .hon måste börja ...

Av jessika - 26 april 2012 12:22

lägga ner denna novellen och start en annan nu , känner att jag inte kommer någon vart , känns bara som att den blir tråkigare och tråkigare liksom .. så kommer börja på kapitel 1 idag ! ...

Av jessika - 16 april 2012 21:46

Efter 15 minuters åkande så var vi framme . De fanns fyra byggnader inne på gården , och ett av dom var stallet Och precis brevid så var det en hage Det var jätte mysigt där , alla var jätte snälla och trevliga ! Hästarna var jätte snälla och fin...

Av jessika - 6 april 2012 11:16

Förlåt för så sjukt dålig uppatering men har bot i stallet hela påsklovet har haft massor att göra så har inte hunnit skriva , men som sagt förlåt .hoppas ni förstår .puss och kram skumbannan <3  ...

Av jessika - 28 mars 2012 14:12

klockan började närma sig 12 .vi hoppade in i taxin och for sedan mot socialen   där vi sedan skulle träffa våran shor familj .jag höll  í ulriks hand nör vi gick mot entren .jag var jätte nervös , jag visste inte vad som skulle hända  och jag visste...

Presentation


detta handlar om lina som börjar i en ny skola och får massvis med vänner och en utav dom är ulrik och izzah

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om den nya novellen
 den är spännade
 den är grym
 den är lite trågik
 den är helt okej
 den är tråkig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards