ulriknovellen

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

kapitel 6 2/2

Av jessika - 12 mars 2012 21:22

-åå vad bra jag ringer från sjukhuset och jag heter carmelita och du och dina syskon måste kom hit så fort ni kan 
- o-o-okej är det okej om min kille hänger med ?
- det går så bra så .
-bra
- ses snart hej då
- ses snart ..

- vem var de? frågade ulrik 
- någon carmelita från sjukhuset .
- okej ska vi ditt eller ?
- aa så fort vi kunde sa hon ...
-okej jag ringer en taxi 
-okej bra

efter ungefär 10 min kom taxin och vi for mot ryhov .
alla var helt röda om ögonen .
ingen sa något under hela resan .
efter ca 10 -15 minuter var vi frame.
ulrik betalade och alla hoppade ut .
jag höll ulrik handen och kim bar lisa .
vi gick in , vi gick  fram till Receptionen och frågade efter carmelita .

- hej vi säker carmelita hon jobbar här 
- ja vänta lite bara .
hon tog upp en telefon och slog ett numer 
*hallå carmelita det är camila från Receptionen här har någrar som frågar efter dig.

okej , ja , mm hörde man henne säga
- hon kommer strax så ni kan slå er ner där port . så pekade hon mot några stolar
- okej tack

efter ca 5 minuter kom hon

- hej jag är carmelita
- hej jag är jessika och detta är ulrik,kim och  lisa  så pekade jag på dom medans jag sa deras namn
- vad bra att ni kunde komma så fort  häng med här 
vi gick snällt efter henne
vi gick genom korridor efter korridor och änu en korridor .
hon sträckte ut handen mot en dörr .
jag öppnade .
jag blev helt stel i hela kroppen , tårarna bara försade ner .
_________________________________________________________________________________________________

vad tycker ni ?? =)
Kommentera så får ni nästa kapitel imon  :) <3
puss
 




 

 
 
Ingen bild

jossan!!!!!

12 mars 2012 22:07

SKRIV NU! jag är nyfiken och vill veta en fortsättning, du kan inte bara sluta så ju.. :(

 
Ingen bild

Pawo (:

12 mars 2012 22:07

Men skriv skriv skriv skriv, kan inte vänta tills imorgon.. (;

 
Ingen bild

julia

12 mars 2012 22:10

:D

 
Ingen bild

Lovisa

13 mars 2012 07:04

Du är ju grym på att skriva ju<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessika - 4 maj 2012 21:07

känner att måste ta en lång paus här i från på grund utav privata själ , hoppas ni förstår .vill tack för att just du tar dig tid och läsa just min novell , tack för alla underbara kommentarer , älskar er !  så nu tar jag en paus !P.S finns på facebo...

Av jessika - 26 april 2012 12:35

Lina bergström 17 år kommer från stockholm hon har brunt långt hår , blå ögon och är det ända barnet i familjen än så länge . de var i början av maj. hennes liv förändras totalt när hennes familj flyttar till en villa i göteborg .hon måste börja ...

Av jessika - 26 april 2012 12:22

lägga ner denna novellen och start en annan nu , känner att jag inte kommer någon vart , känns bara som att den blir tråkigare och tråkigare liksom .. så kommer börja på kapitel 1 idag ! ...

Av jessika - 16 april 2012 21:46

Efter 15 minuters åkande så var vi framme . De fanns fyra byggnader inne på gården , och ett av dom var stallet Och precis brevid så var det en hage Det var jätte mysigt där , alla var jätte snälla och trevliga ! Hästarna var jätte snälla och fin...

Av jessika - 6 april 2012 11:16

Förlåt för så sjukt dålig uppatering men har bot i stallet hela påsklovet har haft massor att göra så har inte hunnit skriva , men som sagt förlåt .hoppas ni förstår .puss och kram skumbannan <3  ...

Presentation


detta handlar om lina som börjar i en ny skola och får massvis med vänner och en utav dom är ulrik och izzah

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om den nya novellen
 den är spännade
 den är grym
 den är lite trågik
 den är helt okej
 den är tråkig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards